Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2008 16:47 - Душевна гара
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1220 Коментари: 4 Гласове:
1



Едни прииждат, други си отиват.
Честно и нечестно, като в гара.
Заминалите бързо да изстиват,
a останалите бавно да догарят.
Забравен фас като око се блещи
и мисли си за тайните на мрака,
онези зад контактните му лещи,
потънали в най-пряката непряка.
Погледах, после свърнах в нея.
Аз също като оживялата угарка
просветвах още сякаш че се смея,
но плачех с листопада в парка.
И си заминах в котешка пътечка
по стъпките на тихите и лапи.
От чувствата свирепа буболечка
остана ми единствено. И хапе!
За да усещам: жива съм нарочно
да стъпквам клетвите необясними,
пророчества дотолкова неточни,
невидели, че очите ми са сини,
че в тях са всичките ми грешки
нескрити зад пердета от омраза.
С очите странносини по човешки
дарил ме Господ или ме наказал.
И моля се със тях да виждам ясно,
ако и ти се спреш на тази гара,
където бъдещето някакси е тясно,
а миналото е горчивата отвара,
с която срещам всеки заблудил се
и никави илюзии не му оставям.
А ти навярно в мене вече бил си.
Пропуснала съм те. И остарявам.
От чакане, от бягства и раздели
навикнах с хаоса да си изгубен.
Но никой не усеща ангелите бели
направили дори и хаоса ми влюбен.

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - "че в тях са всичките ми гре...
21.02.2008 21:24
"че в тях са всичките ми грешки
нескрити зад пердета от омраза."
-----------------------------------------------------
Харесвам това, което пишеш! Причини ...много!!!
цитирай
2. meiia - За грешките
22.02.2008 19:34
Поне по повод собствените ми грешки, честна съм, признавам си ги, защото знам, че все някога за тях ще отговарям и Отвъд. Защо да лицемеря тук?! Не виждам смисъла...
цитирай
3. aja - Да обичаш собствения си хаос...
14.01.2011 17:49
от чувства,грешки и стесняващи се във времето пътеки...

"А ти навярно в мене вече бил си.
Пропуснала съм те. И остарявам.
От чакане, от бягства и раздели
навикнах с хаоса да си изгубен."

P.S.Много силна и...казваща поезия/която не за първи път чета/,но за първи път коментирам ,просто препрочитах и...не издържах :))
цитирай
4. meiia - до aja
15.01.2011 13:33
Благодаря за признанието!:)
Понякога невъздържаността е ценно качество и аз го оценявам!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 989258
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031