Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2008 20:50 - На вино и истини
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 771 Коментари: 5 Гласове:
1



Имам да ти разказвам толкова много,
а все се повтарям като латерна.
В очите ти пъстри има някаква строгост
и милост към хаоса ми наверно.

Започвам от никъде и в нищото стигам.
Ти ме изчакваш да се изчувствам.
Колко е дълъг пътят ми за пристигане?!
Само разстоянието до устните ти.

Наливаш ми вино и забравям задръжките,
но пак си оставам недоверчива.
Очите ти ме следят несломимо, по мъжки.
И виното става все по-горчиво.

Коя съм в момента?! Доживях да не зная.
Обичам се колкото и се презирам.
Разказвам ти нещо, но започвам от края.
За да живея, за кой път умирам!

Слабостта ми разбираш, изчакваш финала,
когато ще трепнe последната нота.
Описваш това, което не съм преживяла
и ме влюбваш отново в живота.

И цялата смелост разпиляна с годините
отнякъде странно в мене се връща.
Но ти не ми вярвай! И така съм пустиня.
Оазисите във миражи превръщам.



Тагове:   вино,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - На вино и истини
21.02.2008 20:49
"Коя съм в момента?! Доживях да не зная.
Обичам се колкото и се презирам."

Малко са хората, които могат да си го кажат в очите без да се превърне в презрение към ...другия.
Пишеш много добре!
цитирай
2. meiia - Презрението...
22.02.2008 20:07
е първо към себе си в подобен случай. Защо да виним другите за нашите слабости?!
Благодаря! Радвам се, ако смогвам да изкажа разбираемо емоциите си.
цитирай
3. анонимен - Защото
24.02.2008 20:58
Защото любовта се познава и по това, че за нея не съществува презрение.За съжаление обидните емоции и най-вече думи доказват за нейното неСъществуване.
цитирай
4. aja - meiia ...
04.08.2011 16:42
ако можеш да ми кажеш,защо най-хубавите думи...толкова трудно стигат до хората?!
Знам,различно-четящи сме,но...колко различно може да бъде хубавото и стойностното?Колко?!
цитирай
5. meiia - до aja
08.08.2011 12:53
Ако става дума за реалните отношения, мисля си, че хората, навикнали на груби правил, ръбати и ясни,, видими, се плашат от нежността като от разобличителка на слабостите им. А и сме различни, понякога гворим като на различни езици, макар и на един.
Ако става дума за стихотворението, че не е достигнало до много хора, друго е. Съдба или липса на реклама (много важна в наши дни), липса на достатъчно ярки качества.. А защо да не е достигнало?! Всъщност, сторило го е!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 989250
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031