Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 20:42 - Отвъд блаженството
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1337 Коментари: 3 Гласове:
5



                               "Блажени са нищите духом, 
                                защото тяхно е царството небесно."
                                                                   Мат. 5:3 

Не можеш да ме караш да те мразя
и после да ме приласкаваш нежно.
Любов?! Поне да беше евтаназия
да ме спаси от нещо неизбежно.
А то е смърт, тържествена и бавна,
изрязала по мене своя монограм.
Нима не виждаш, че не е забавно.
От болка да прощавам ме е срам,
защото дадох и небитата си буза
и двете ми страни така горят!
Познах на злото яростната муза.
И накъде сега?! Да ме простят?!
Не искам, не! Такава съм каквато
и колкото, и както, и защото...
Не ме е грижа за идеи, святост.
Умирах и се раждах до жестокост.
Сега съм тук отново да възкръсна.
И не защото ти ми го предрече.
Когато любовта е истинска и късна,
тя често е на себе си обречена.
Но този път не искам да спасявам
ни теб, ни нея. Никого и нищо.
И даже любовта ще си спестявам,
ако ме кара да се чувствам нища.



Тагове:   отвъд,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Отвъд...
24.02.2008 19:54
Нища ???
_____________
Егото никога не е добър съветник.
ТОЙ ? Сигурно мисли, като лирическата.
Понякога тези неща могат да се спестят, ако хората могат да си казват ВСИЧКО, което ги боли.Трудно е.
Адмирации за стиха...meiia!
цитирай
2. meiia - "нища" като "себеотказала се"
26.02.2008 15:58
Егото не е добър съветник на душата, да, но е добър коректив на нейната "летливост", която спонтанно и понякога неконтролируемо ни отвежда в други измерения, но пък тук, в нашата видимост, прави повече възможна болката. Трябва и мъничко себесъхранение дори и заради това да можем да обичаме повече, не изнурено някак...А в откровеността вярвам само ако е възможно преводима на езика на другия. Понякога това е доста трудна задача и затова избираме мълчанието. Е, поне ни остава откровеността в стихове:) Благодаря!
цитирай
3. lullaby1 - Силни думи!
05.05.2010 19:25
Силни думи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1002428
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930