Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2008 18:34 - Преди път
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 469 Коментари: 0 Гласове:
1



До оня приятел,който...
................................................

Опростих те в стихове.
Уморих се от прошки.
Опростените се изпонапиха,
разграбиха ме по нощите.
Любимите, до един, по перваза
се изнесоха полуголи,
от любовта ми да се опазят,
верни на някаква псевдоволя.
От смелостта им, от смешната,
си омесих наново хляба.
Закърпих дрехите в дрешника,
прекроих, които ми стягат.
Разкрасих се, попремених се.
И си приличам на праведна.
Любовите, не са ми изписани
на челото.  Дали съм забраена?!
Преповтарям теб, с папагала.
Гоня го. Разжалвам и славея.
Котката, изпосталялата,
я натирям път да мине на тая
любов, която витае из въздуха.
Все още! Следвам ти аромата.
А не искам да се привързвам.
На слабостта И изхвърлям нещата.
Но обдишвам онова подбалконие,
дето се срещнаха световете ни.
Чистите. А сега са ни беззаконие
и закон са на греховете ни.
Затова ли с теб се разбягахме
като малки обстреляни атоми.
За щастие куфари стягахме,
но пристигаме почти непознати.
По-добре да сме си наясно.
Уморих се, нали ти разправям.
От безпосочие любовта е натясно.
Не е дреха да я преправям.
Ще си тръгне.Тя е пътница вечна.
Решена е и нослето е вирнала.
И от близка ще ни стане далечна.
Яяя, виж път какъв се е ширнал!


Тагове:   път,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1002542
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930