Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2008 20:41 - Обичам ви, приятели
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1552 Коментари: 8 Гласове:
0



Не ми говорят старите приятели.
Навярно с нещо съм ги стреснала,
когато във злокобните обятия
на страстите са грешките ми блеснали.

Когато съм помислила навярно,
че с изповед ще станем много близки,
са ме преценяли и може би е вярно,
че оценили са ме твърде ниско.

Не исках много, не и оправдание.
Отдавна и сама не се харесвам.
Живея като в плът на покаяние,
над пропаст някаква надвесена.

Ще литна, ще повярвам, че  политам,
щом упреците натежат, приятели.
Над бездната излишно е да  питам
кое ви прави от приятели - предатели.

Не говорете. Може би излишно е.
И аз да съм ви надценила. Стига ми,
че ви обичам. А това различно е
от всички правила. И е завинаги.

 




Тагове:   обичам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - мейя
10.04.2008 08:58
прекрасен е и този стих ,неповторима !
цитирай
2. анонимен - И аз да съм ви надценила.
11.04.2008 22:01
НЕ! Нито ТЕ...нито ТИ...
Тъжно е, но когато човек обича не обижда.А ако се е получило недоразумение, тогава приятелите могат да си кажат всичко прямо и откровено.Всичко друго е само демагогия.
цитирай
3. meiia - Искрен ми е и сега,
13.04.2008 20:59
макар да е писан преди доста години. Нещата не са се променили към добро, за жалост.
цитирай
4. meiia - "Тъжно е, но когато човек обича не обижда."
13.04.2008 21:02
Нямам какво повече да добавя. Това е и моята философия.
цитирай
5. анонимен - Когато човек обича не обижда.
14.04.2008 21:42
...това се случва рядко.Обичането не е територия.То е Всичко.
цитирай
6. meiia - Кое се случва рядко?!
15.04.2008 21:27
Човек да бъде безпогрешен в думи и действия?! Вероятно, но все пак, точно защото обичането е всичко и защото ние сме обичане и ако сме, не би трябвало да се случва другото, тъмно и всепоглъщащо като нищото. Или поне да опитваме да не се случва. Както някой бе казал, че "Злото е нееволюирало добро"-добре, но това е само обяснение, прошка може би, но нашето великодушие и търпение не променят кой знае колко нещата наоколо. Свързани сме в житейски уроци, но рядко сме хармонични навременни един с друг в осъзнаването на любовта в нас. Грижата за чистотата на собствената ни душа не ни спасява от посегателства върху нея, често дори обратното. И не ни носи щастие, а една особена тъжна радост, която понякога се чудя дали не е примирение вместо смирението и прошката, за която я мислим.
цитирай
7. анонимен - Осъзнаването на любовта в наc
15.04.2008 22:32
"Грижата за чистотата на собствената ни душа не ни спасява"....
Нищо не спасява, ако съществува любов към някого...освен самия той.
Но и това е хиемера.Мислим, че обичаме само...а после мразим същото. Защо ли? Защото не можем да обичаме, никой повече освен себе си...май.От тук и нещата с...Всичкото...
цитирай
8. meiia - С времето
16.04.2008 18:25
все по-малко мога да мразя, особено хора, които съм обичала. Понякога дори не е здравословно така, но...дано поне в това са успели уроците, които е трябвало да премина. Можем да познаваме по-детайлно само любовта в нас. В онази към нас никога не можем да бъдем сигурни. Добре е кръгът на любовта да може да се затвори в душата ни, без това да е егоизъм, без това да значи, че сме си самодостатъчни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1001765
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930