Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2008 15:49 - Непокорство
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 445 Коментари: 0 Гласове:
0



Не съм последния ти стих,
ни първия, ни някой закъснял.
Та аз дори не си простих
и Бог от житото ме е пресял.

Дори и Ангелът ми, знам,
опитал се да ме прекупи.
Аз нямам много да ти дам.
Защо си тук, да ме изкупиш?!

Какъв красив достоен жест.
От благодат съвсем не знача.
Тежи ми като премълчан протест
и сълзи дето не умея да изплача.

Да ме обича някой "ей така",
с едничка дума: безвъзмездно.
Да вярвам ли на нечия ръка
подадена оттатък бездната?!

Как мислиш, би ли бил и ти
такъв наивник, за да скочиш?
Душата иска да ме прелети,
а ти красиви пътища ми сочиш.

По правило, ще си платя и тях.
Но как се плаща за пространство!
Изгнаник във живота си, вървях
и трупах дългове по странство.

От честни сделки доста ме боля.
Нечестните ми ставаха пролука.
Вселената звезди се наваля
и влюбените се разбягаха от тука.

Недей да връщаш времето назад.
Едва ли ще ме видиш по-щастлива.
Научих от душевния си кръговрат,
единствено да бъда милостива.

Но не към себе си. Това крепи,
ако е нужно да се прекроявам.
След всичките разлюбени и ти...
Дошъл си. Значи ще те покорявам.



Тагове:   Непокорство,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1002140
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930