Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2008 20:28 - Сезон
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 750 Коментари: 3 Гласове:
0



Умира времето. И пак си сменят кожите
онези,  дето ме обичаха.
А бях готова да се обзаложа,
че този път на истината ми приличат.
Не е под камък злото позaдрямало.
Повярвайте ми, никога не дреме.
Как щеше иначе да му повярвам
и да му дам това, което иска да ми вземе
Но то е зло. А вие ме обичахте!
Кому е нужна змийската ви кожа?!
И най е тъжно, че до болка си приличате,
a пак ви вярвам до невъзможност.
Виновни няма. Или вината е взаимна.
Играта на любов игра е с огън.
Запалваш с нея студенината зимна
и вярваш, че това е топлина от Бога.
Обичам ви след всичките предателства.
От тайнописа им се учих да се взирам,
но за добро ли, нямам доказателства,
че сте двулични. И да имах, ви разбирам.
Усещам. Времето за нас умира.
Дано по мярка да е новата ви кожа.
Понякога и който търси не намира
любов... И съм готова да се обзаложа.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ufff - прехвърлих се
08.11.2008 15:41
да ти кажа "Здравей" тук, че там не ми се получи. )
пак си сменят кожите - да
и пак едни и същи - както в различните си кожи, така и различните персони - ще рече човек, че ги вадят от калъп
едно от любимите ми твои стихотворения е това:
няма незначителен ред
героинята няма нужда от доказателства за предателствата -
то, сърцето, чете безгрешно

Поздрав ти! {}
цитирай
2. meiia - Понеже това стихотворение
10.11.2008 19:57
почти го копирах от живота (си), та се е получило изглежда, като него. Нали в живота няма незначителни редове:). Вземеме ли безпогрешно да четем предателствата в аванс, мисля си, или сме спасени, или горко ни, защото едва ли ще сме с любов обсипани. След смъртта ще се надяваме любов и истина да съвпаднат съвсем:)... Но тука...
цитирай
3. ufff - Аз си мисля,
10.11.2008 20:33
че ще сме спасени. Когато човек разбере пост фактум за всичките измамници, предатели, лицемери, кариеристи, егоцентрици, с които е бил обграден, как продължава да живее нататък?
Тука трябва да се научим да приемаме нещата, които не можем да променим. Гадост, но няма как.

Затова обичам промените. Онези на пръв поглед незначителни неща, онези малки преодолявания на себе си, които ти дават сила да продължиш напред. За което обаче човек трябва първо да си повярва.

(Апропо, междувременно предвидих още няколко малки предателства. Ми какво да кажа - случиха се. Такава е касандрината ни съдба;) )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 995127
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930