Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2008 10:21 - Параван
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 561 Коментари: 0 Гласове:
0



Направих си параван от оризова хартия. Шумоли всеки път, когато го разтварям като ветрило. Разтварям го като бедра. А себе си затварям в пространството, което той ми изрязва от цялото с въображаемата си ножица. Там съм. Събличам се. Бавно. Намятам дрехите си. Това е моята полуголота, в гънките на съблечените дрехи. Зад паравана съм, гола, полуоблечена в светлина, нежна. А не е ли нежната светлина зараждащ се полумрак? Къпя се в него. Обливам се отвън и отвътре, защото температурата му е твърде сходна с моята и това ме успокоява. Любопитна съм как изглеждам от другата страна. Мъглявината на хартията е крехка. Иска ми се да я разкъсам и да се приближа до себе си. Вместо мен, ще го стори някой друг. Винаги така се случва. Не можем да сме едновременно в двете си същности, освен в много, много редки случаи. Но моят не е такъв.Тривиален е. Само параванът е единствен. Едва ли на здравомислещ би му хрумнало да се скрие или да се търси в крехкостта на хартията. Преоблякох се в другите си одежди и влизам като нова в останалата част от стаята. А! Ти си бил тук?!
  От прозореца влиза слънчев лъч като стрела, разделя пространствата ни и се отразява в млякото на хартията."Какво ще кажеш,утре върху нея да нарисувам всичко това?!"
"Разбира се"- усмихваш се. Все ти е едно, всъщност, защото не си бил в тази магия. Сгъвам паравана и ти виждаш изпълзялото иззад него нищо."По-добре нарисувай ябълковия цвят по клоните на дървото ни". Може би си прав. Крайно време е да погледна навън и да направя от хартията птици. Ще се събличам в средата на стаята. А в голите рамки на паравана ще съм облечена с голотата си. И може би ще се завърна при себе си.
 





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 992085
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930