Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2009 22:23 - Бог в мен ви прощава, но аз...
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 902 Коментари: 2 Гласове:
0



/за някои много, много трудни прошки/

                 "додето си отгледам сили"
                                            regina

Мисля, че ви прощавам. Или само си мисля.
Под клепачите още се крият остри греди.
Ще ми трябват животи глупостта да осмисля
как може да се руши, вместо да се гради.
Ще ми трябват палачи за гнева ми взривен
и железни врати за мъстта, която се вдига
като щурм на върха. И не вярвайте в мен!
Нищо не искам, но само "всичко" ми стига.
Ще пристигна в съня ви да ви мъча по мрак,
да плисна в лицата ви съвестите ви ледни.
И се озъртайте, че ще ви подлагам и крак,
да падате до молитвената си изповедност.
Но няма да ви оставя да рушите още така.
Ще ви преследвам като птица, но не хищна.
И нека никога не узнава дясната ми ръка
какво е сторила лявата. Понякога е излишно.
Понякога е простено да си дори непростим.
Този път ще съм болка правдива. Нарочно.
Не, не вярвайте в мен! Има Бог, има Син...
А аз съм си земна, значи не съм непорочна.
Щом безумно си търсите не приятел, а враг,
тук съм, готова за светлото да се сражавам.
Ще простя, но пред моя вече изстиващ праг
не спирайте повече. Просто не ви уважавам.


Тагове:   Бог,   мен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daringrain - Една клиширана мисъл...
11.01.2009 09:36
... но пък истинска. Този текст бих искала аз да съм го написала.
Друго нямам какво да кажа.
Михаело...
цитирай
2. meiia - Радвам се да те видя тук!:)
12.01.2009 16:29
Знам, знам защо...Ето, че макар да имахме някои разногласия на тема " прошка", можеш да се увериш, че усещам за какво става въпрос. И не само това. И на мен ми се налага да нагазвам в тази трудна категория- прошката. Някъде по пътя из нея написах това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 997677
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930