Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2009 19:45 - Хубава съм
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1199 Коментари: 5 Гласове:
0



Хубава съм.
Капчиците мрак са се посипали
като роса по кожата  гореща.
Хубава съм.
Твоя съм сега. С коса разсипана
по тялото ти. За любов усещане.
Хубава съм.
В устнте ми страстна  мекота
се  стопява в теб и сякаш чезне.
Хубава съм.
Дишам и издишвам топлина.
И  се отдвавам под небето звездно.
Хубава съм.
Гъвкава и силна  като тетива
в страстта  на безпощадния ти лък.
Хубава съм.
Бликаща и топлокрила светлина
върху току поникващ нежен стрък.
Хубава съм.
През желанието ти с боси стъпала
минавам като сърна напролет.
Хубава съм.
Върху кожата ти съм разсипала
магия за любов, позната ми отколе.
Хубава съм.
Бушувам и утихвам. Пия от душата ти.
И ти се усмихвам в приказно спокойствие.
Хубава съм.
Отнасяш ме.  Далече в тъмнината ти
те следвам, за да те пленя.
Усещам-мой си!
Хубава съм.
Хубава съм
Твоя съм.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. meiia - Трябва да
16.02.2009 23:09
си необятно "схватлив", за да не можеш да разграничиш действителността от обрисуваната такава. Бъркаш реалностите нещо. Авторът не е героя си, както и ти, надявам се, не си си репликата фина, защото...жалко за критическите ти наклонности. Това свободомислие можеш да го проявяваш някак по-красиво и по-смислено. Но твой избор. Моят отдавна е направен и не включва празни спорове повече от учтивото.
цитирай
2. anastasiia - Прекрасна си!...
16.02.2009 23:12
Красива поезия...
Ще се връщам отново тук...:)
Поздрави!:)
цитирай
3. meiia - Предвид
17.02.2009 10:54
по-горното словоизлияние да подминем суперлативите, че... много страсти неовладени имат някои :)))
Но бих се радвала, ако намираш поне по стих, по два, които да те вълнуват из моите главоблъсканици
цитирай
4. viki11 - Красив стих. Оставя само положи...
18.02.2009 12:51
Красив стих.
Оставя само положителна нагласа.

Не смятам, че на коментари като този номер 1 се отговаря, така че... много внимание си му отредила. Струва ли си?
цитирай
5. meiia - Права си, Вики!
18.02.2009 16:58
Изобщо не си струва. Подобно думоизбликване си е за изтриване, но това би трябвало да е работа на администратори или там както..(не зная тук правилата какви са точно). Ако го бях сторила аз, някой може и да си помисли, че се страхувам, дори че манипулирам пратените мнения към мен. Всъщност, анономният ми "почитател":) е сложил огледало сам на себе си. Да е жив и здрав!:)
А ти много точно си подчертала това за положителната нагласа. Така потвърждаваш и моите мисли. Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 997602
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930