Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2009 19:02 - Боса
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1015 Коментари: 5 Гласове:
7



"И ангелът му рече: Опаши се и обуй сандалите си.

И той стори така. Тогава му каза: Облечи дрехата си

и дойди подир мене."
                                                                  Деяния 12:8

Ако ми ставаха протрите сандали,
ще значеше, че пътя съм заслужила.
Обувки пак по мярка са ми дали,
но точно те сега не са ми нужни.
Приискаха ми се онези, Твоите,
които пътя ми самички да намират.
Да не залитат вечно по завоите
да знаят точно и къде да спират.
Сандалите Ти, тези, овехтелите,
ако заслужа, Пътя заслужавам.
Не този път, а Оня зад пределите.
Тук боса мога да те продължавам.

 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - поомачкани
26.08.2009 19:43
сандали от естествена кожа са най-удобни за дълъг и прашен път тук...а отвъд - за какво ти са, там боса ;))

мнооого си ми сериозна, я да си развалиш веднага имиджа с една голяаама - ;)))

!има една снимка от К. там си с такааааааааааава широка!
цитирай
2. meiia - сандали от естествена кожа са на...
26.08.2009 20:21
martiniki написа:
сандали от естествена кожа са най-удобни за дълъг и прашен път тук...а отвъд - за какво ти са, там боса ;))

мнооого си ми сериозна, я да си развалиш веднага имиджа с една голяаама - ;)))

!има една снимка от К. там си с такааааааааааава широка!


Знаеш ли, че си права!:) Там нищо не ми трябва:)
Но това са виртуални сандали за виртуални пътиша:) (да не казвам небесни, че кой знае какви ще са:) )
Веднага ще го разваля..имиджа!:) С удоволствие! След малко даже ще пусна нещо с друго настроение, като за К....о:)
цитирай
3. alhimik1 - Знаеш ли, че си права!:) Там нищо не ми трябва:)
26.08.2009 23:12
!!!:):):)
цитирай
4. meiia - до alhimik1
27.08.2009 13:37
:))!
цитирай
5. анонимен - increase page rank backlink service
30.10.2012 14:36
hi all meiia.blog.bg blogger discovered your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your website http://cheap-mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer best <a href=http://cheap-mass-backlinks.com>services to increase website traffic</a> Take care. Richard
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 989079
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031