Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2009 23:15 - Индия на душата ми
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 688 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 13.12.2009 17:08


В излишество шарено: хора, украси...
Индия на душата ми. Ще те напусна!
Смесваш всичките ми душевни раси
в тишината и от музика по-изкусна.

Сред ухания тежки трудно се дишам.
Преизпълнена с неочаквани аромати,
аз не зная вече кое е възвишено.
Нямам истини, нямам верни понятия.

И пак отначало. От долу до лотоса
прохождам наново, въздига се вярата.
Очовечава се бавно приматът на злото
с търпелива до кротост божия мяра.

Случва се още дори и в гостбите люти
да добавям вкуса на остри подправки.
Пресолен е животът. А опит на Нютон
е любовта. Ябълката е подигравка.

И приземява се раят от гравитация.
Лотоси цъфнат за прошка по дланите.
Душата ми тръгва с влюбена грация
в оранжево сари по сините си поляни.

Толкова шарено, че свят ми се завива!
Хората, думите..Сухи гостби от камъни.
И шумотевица, която никак не ми отива.
Но на ада са нужни помпозни реклами.

А на мен са ми нужни небеса и покои.
Индийо на душата ми, ще те превъзмогна.
Искам онези, които копнееха да са мои.
Нищо друго не искам. Другото ще е догма.

------------------------------------------------------------

Медитацията е отделяне от този свят, човек трябва да се превърне в пълен аутсайдер. Тогава светът придобива смисъл и красотата на небесата и земята е непроменлива. Тогава това е любов, не удоволствие. От всичко това се поражда действие, което не се явява резултат от напрежение, противоречие, стремеж към себеосъществяване или самонадеяност на силата. 
                                                       "Медитация и осъзнаване", гл. I -  Индия
                                                                                          Кришнамурти
 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - e
12.12.2009 13:01
твоята поезия Мейка, си е пиршество...

страхотно - "Индия на душата ми"

честит сняг без пожелания за Лапландия на душата, а топлина и уют, и бели сбъдвания!
цитирай
2. meiia - до martiniki
12.12.2009 13:54
Като погледнах в душата си, ми то..."тъмна Индия"(ако използвам всеизвестния израз) и пълно с хора, преминали през нея, и думи..., и как няма да се сетя за този образ?!:) Той сам се натрапи като картина. Нищо, че не съм ходила в Индия:).

И на теб пухкав свят ти желая, като завивка!:) Да ти е топло...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 989155
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031