Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 20:14 - Серийно убийствено, но не сериално, по-скоро кармично атрофично
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1850 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 02.05.2010 17:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Имах серия  "попадения"
и любов май нито една.
Лекувам се от пандемия
с напита светена вода.
Със студената махмурлука
втрисам поне през ден.
Трескаво! И няма скука!
Късмет ли е, все е за мен.
Безкъсметен и многоактен
твърде подмолен процес,
но предвиден до тактове
и брутален като абцес.
А от нежности загрубява.
Кожата му е за дайре.
Откровението му - обява
от удавници за море.
На морето във плитчините
нагазиш и мислиш: "Край,
изгубвам се във очите Му.
Ей, имало в другите рай!"
След изпитата северна доза
пак любов ли си съчиних?
Раят, всъщност, е проза,
а аз си умирам за Стих!
И за любовите си умирах -
препререждах ги неведнъж.
И се разбивах, и акустирах
в понятия "истински","Мъж".
Но, оказа се, трупам карма.
А ми казваха  "нямаш вина".
Оправдаха ме високопарно
теории - отлежали стари вина.
Затова ли така се втурвам
към грешките ден след ден
през студени самотни урви
да ме люби вятър студен?
Странна душевна цикличност.
Май и свиквам. И няма как!
Спомням си, че съм личност
малко късно или  "за капак"
на хазартното себепилеене.
Сякаш някой ми каза "мерси!"
Но е повод за друго живеене.
Дано илюзия не го омърси
и законът за гадост каръшка.
Щом ми е на късмета, да е!
Но късметът - чело за въшка
или за удавниците море...
Преживях се, най-после мога
да си тегля черта и ... една.
Равносметките връщам на Бога.
И трупам карма, но без вина.

 

 

 

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Страхотия, Чудеснице! :)))
01.05.2010 02:07
"След изпитата северна доза
пак ли любов си досъчиних?
Раят, всъщност, е проза,
а аз си умирам за Стих!"

цитирай
2. sowhat - обичам те мей
01.05.2010 11:22
обичам те мей
цитирай
3. meiia - до wonder
01.05.2010 19:47
Чудесии стават понякога, та затова така и аз, дотам да стигам, че на чудо да разчитам:). Ама нека ми!:) Сигурно си го заслужавам...
Благодаря!
цитирай
4. meiia - до sowhat
01.05.2010 19:48
И аз теб!
А и нали сме в някаква такава група обичлива..:)
Не се научих на самообичане, но се уча дори и чрез това стихотворение.
Прегръдка!
цитирай
5. sunny2 - Здравей, Мея! Силно ме впечатли още при първия прочит,
01.05.2010 22:18
сякаш виждах живота си, само дето никога не мога да го напиша така хубаво като теб. Благодаря ти! Приятна вечер:))
цитирай
6. meiia - до sunny2
01.05.2010 22:59
:)) Значи нищо ново из душевните ни терзания... Всички на един огън се печем. Може би така трябва, за да се разбираме един друг не само когато сме в радост и празници.
Хубава, цветна нощ!:)
цитирай
7. анонимен - Мея! Мея! Мея! Мея!
13.05.2010 17:01
Вярвай в Бога, но си вържи камилата!
цитирай
8. meiia - до анонимен
16.05.2010 20:29
Хм, анонимен... Много значения има в думите ти. Кое ли от тях ми казваш?!
Камилата ми не върви пред камиларя, житейски говоря, поетически е друга работа това, а и не се наемам сама да си давам оценки.
Друго. Ако е нещо в смисъл.."господ дава, но в кошара не вкарва".. сигурно си прав, но невинаги е съвсем така. Рядко отстрани се виждат, често никой не знае за малките препъни камъчета, които променят емоции, мотиви, траектории. Но от гледна точка на резултата - да, така е. Връзването, обуздаването, влизането в кошарата на овладения резултат е наше дело, НО, ако пак Господ е рекъл дотам да се стигне. Може би пътят е бил по-важен?!
И още едно за камилата, кервана и кучето, като в последното визирам нашите желания и усилия. Понякога, каквото и да правим и искаме, си става каквото си става:).
Така че... уверена съм в Бог, но невинаги вярвам в желаното от мен случване, точно защото Той ми е позволил да съм подобна Нему, съзнаваща, сътворяваща, съмняваща се. Ами ако моята воля за мен самата няма нищо общо Неговата Воля за мене?! И да връзвам камили, и да ги развързвам... неизбежните уроци си ме чакат и намират начин да се проявят, един или друг. Мога само да се опитвам да приемма ставащото и до голяма степен успявам, но това не ми пречи да си задавам въпроси, да се опитвам да осъзнавам, доколкото изобщо мога.
Ей такива едни неща неясни...
Благодаря за провокацията!
цитирай
9. анонимен - Меeee-eeee-e-я!
19.05.2010 16:17
Хм, маги....Много значения има в думите ти. Кое ли от тях ми казваш?!
цитирай
10. meiia - до анонимен
19.05.2010 21:33
Много песенно е обръщението ти! Радвам се!:)
Ами кое ли ти казвам, а кое ли пък искам да ти кажа?! Сложно става...
Хайде да се разберем на лични или на пощи, че ще тормозим останалите със... значения:)
"маги.."... магическо ми прозвуча, тайнствено едно такова. Но Маги не съм:(
Сама си се изненадвам, но хубаво ми стана като намина!:)
Весело е някак, защото тези дни се занимавам с границата между живота и смъртта, та земните значения, каквито и да са те, са само повод за усмивка.
Здрав/а да си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1002563
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930