Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2010 21:55 - Врата към забравата
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1253 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 03.05.2010 20:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Не ме изпращайте. Вратата си я знам
и още много други бездни като нея.
Това, което ви се струва, че е храм,
е нищо повече от дом на Дулсинея.
Пресипва простичко студеното навън
и нямам изход. Изходът е главоломен.
Не съм желала да се запилявам в дън
земи, гори или в пътеки на бездомен.
Но ми се случва. Случва ми се, да!
Признавам си живота може би безпътен.
Дори не е минаваща по лесното вода,
по-скоро е предземетръсен тътен.
И свикват клетките ми, подир тях и аз
привиквам на иронията и на цинизма,
че чак ги рецитирам честичко в захлас
в пиянствата на любовта и оптимизма.
Или смъртта провесва оглупяло нос-
не знае с доброволци още да се справя.
Приемам, че вратата ще ми сочи мост
и тръгвам с мантарата си "ще забравя".
Почти е лесно, изживяното у мен кипи,
но щом излезна, всичко ще издишам!
Защо не спря дъха ми?! Ще си идеш ти
след молекулите, любовнократкостишен.
Зазидай изхода ми, а вратата си я знам.
Понякога се крие в празнотата в ляво.
Аз мисля да проводя пътя си от там
и да забравя всичко. Овъглена плява.


 



Тагове:   мантра,


Гласувай:
10



1. sunny2 - Добър вечер, Meia!
01.05.2010 22:11
Ти си ми в "любими", но уви - 7 минути са минали, а те няма. Исках да ти благодаря за хубавите стихове - отскоро ги открих и много ги харесвам. Много силно е това и горестно, но не забравяй любовта. Надеждата умира последна, но любовта е вечна. И ако е истинска, ще ти бъде и дом и утеха и никога няма да те остави. Не я оставяй и ти. Ако ли пък не е - няма смисъл. От личен опит знам, че другото не си заслужава.
цитирай
2. meiia - до sunny2
01.05.2010 22:56
Тук съм, но малко зад кадър:). Дописвах нещо още по-абсурдно като емоция - иначе не...
Разбира се, че няма да оставя Любовта си, а дори и любовите, които са част от мен. Онова, което мен ще превърне в забрава, не е моя отговорност. Но има моментни настроения, пишем стихове, после всичко отминава, сменя се с друго или просто се променя по неласкавите правила за неизбежност. Дано променят ни към добро. Но си много права, всичко по-малко от любов, а значи и от истина не си струва. Казвала съм го почти така пряко в отдавнашно свое стихотворение, но сега не си спомням точно кое беше. Като се сетя, ще го цитирам.
Благодаря за това, че ме четеш, въпреки минорните ми настроения!
:)
_________
и под черта днес..
ето обещаното стихотворение:

"И за по-малко от обич не ми се обаждай."

http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=40799

цитирай
3. miaa - Прекрасна си Мeiia! Поздрави!
01.05.2010 23:21
Прекрасна си Мeiia! Поздрави!
цитирай
4. meiia - до miaa
02.05.2010 17:26
Радвам се, че ти е харесало написаното от мен!
Иначе не вярвам да съм толкова прекрасна:)). Житейски имам предвид. С този труден характер..:)
Усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 989092
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031