Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2010 12:15 - Пътуване навътре
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1524 Коментари: 10 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

      из "Броилки за големи"

      "Дай, бабо, огънче! Качи се по-нагоре!"


Не съумях да си отгледам корен
и, ето, днес се влача към небето.
От търсене разбирам - няма "горе".
С ръце издраскали са му лицето.
Поле е от прегръдки с празнотата
и хоризонтът в мен се разпилява
каледоскопно - смях на светлината.
И до частиците му се смалявам.
А всички стъпки сякаш са капани,
живот и смърт ведно предизвестили.
Изкачвам се под екот на тимпани,
останала без истини, а и без сили.
Нагоре! После ще се наслаждавам
на пламъка, за който приковават.
Получа ли го, трябва да го давам-
очите ми във кръговрата да остават.
И чувам "Слез да си го вземеш!" -
достигнала съм търсеното вероятно.
Дори не знам какво е да приемеш
безсилна огъня. А няма път обратно!
Поддавам се, увлича ме играта
и в сумрака и се развидели огнище.
А после пак се притаи в тъмата,
след светлината да не виждам нищо.


 



Тагове:   навътре,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Браво, много ми хареса!
28.09.2010 12:18
Браво, много ми хареса!
цитирай
2. meiia - до zemela
28.09.2010 12:19
Радвам се, защото ми е и лично!
Усмихнат ден ти желая!:)
цитирай
3. wonder - Чудница!
28.09.2010 15:11
"Нагоре! После ще се наслаждавам
на пламъка, за който приковават.
Получа ли го, трябва да го давам-
очите ми във кръговрата да остават."
цитирай
4. sestra - Много
28.09.2010 19:57
хубаво.
цитирай
5. inalii - ВИНАГИ
29.09.2010 09:21
Винаги се наслаждавам на твоята поезия.
цитирай
6. meiia - до wonde
29.09.2010 17:59
После ще се наслаждаваме!:) Да си додрапаме небето първо:).
цитирай
7. meiia - до sestra
29.09.2010 17:59
Дано не е просто сестринско отношение;))
Благодаря!
цитирай
8. meiia - до inalii
29.09.2010 18:02
Наслаждението е твое дело, но се радвам, че ти помагам в него!:)
цитирай
9. ufff - Ох, някога ще си отгледам корен,
17.10.2010 17:17


който да ме дръпне от небето,
не всичкото. А онова, което
създава ми илюзия за "горе".
С извънземните... не, с тях не ми се спори.
Грознее ми смехът на светлината,
пресилен ми се вижда, нелоялен.
Усмивка с още няколко карата
не приобщава никой плъх асоциален.
Дали е екот от тимпани (и тигани)
сред кухненски абсциса с ордината,
площадната им истина се кани
да заглуши и притъпи нещата,
които още лани бяха в рани (от кални бани).
Очите ми се стрелкат орбитално,
когато предварително усещам,
че ще ми стане още по-банално
поредна глупост нечия (отбягвам я!) да срещам.

Че глупостта непобедимо дефилира,
не знае отдих и не се прибира.

Когато ми просветне тъмнотата,
май виждам ясно: фалш, и то в позлата.

А фаршът вътре гнил е - просто фарс.
Пък огънят е огънче, придърпано до фас.

;)


Много ти е хубава броилката. Чувствам се направо съзаклятнически;););)











цитирай
10. meiia - до ufff
19.10.2010 13:52
То и аз май съм като този плъх асоциален:). Какво?! Направо съм си лабораторна мишка!:)
Светлината лъже, знам си аз! С тази каратова усмивка направо си я представих като циганка със златни зъби и ми се навира пред погледа, за да ми гледа на ръка:).
Няма невинни светлинни зайчета. Работата е по-сериозна, когато сме заложили вярата си, а не просто съзерцанието. Направо си ставаш разноглед!:)
Кое лъжа, кое истина, кое глупост, кое... хитрост, накрая съвсем не става ясно.

Мъдри са броилките на детството ни, така се оказва. Ние пак се хващаме в капана им като деца. Същото е, само сме сменили играта с варианта И за възрастни. Ето защо са нужни и съзаклятници. За да има кой да ни издърпа за косите, когато...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 997888
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930