Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2010 18:38 - Късно е, китке
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 3342 Коментари: 17 Гласове:
13

Последна промяна: 19.12.2010 18:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

закачка

на две приятелки (те си знаят...)  :)
и на мене си:)


Късно е, китке, за ваза.
Любовта ти скрежаса.
Казвах ли ти го? Казвах.
Вече на нищо не мясаш.

Когато ми беше росна,
все гледаше към небето.
Сега приличаш на троскот
осиротял сред полето.

Вази ли? Късно е, чадо!
Като ти казвах, ти спеше
с хапчета "първа младост".
Но беше тогава ти, беше!

Жалко, но не намирам
ни вазата, ни пък саксия.
Късно е, китке! Разбирам.
докара се до просия.

Жадна си, но през зима
водата на лед прилича.
Радвам се, че те има,...
Но друга китка обичам.


 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ufff - ))))) Китке ле росна, хем пр...
19.12.2010 19:05
)))))

Китке ле росна, хем прясна,
кога ти стъбло обрасна,
кога ти се килна куйрукът
и ти пресекна кап!-чукът.

Нищо ма, китке красотна,
че си затънала в троскот,
че друга китка обичам
(ми тя пък на к`во прилича).

Пак ще си те поливам
(нарядко, чадо, нарядко),
но тъй като недоскивам,
поливам гюрлюк и патки.

Затуй се китке, кандилна
от необилно поене.
Торта ти не е усилна,
ще се клъмбичнеш без време.

Ах, китке, вази да искаш!
Но всяка ваза не става
из нея листа да натискаш,
да киснеш стъбла и плява.

Късно, но пък е рано
за семки в нова саксия.
Загнивай, захарна китчице!
Поне да станеш ракия.

)))))
цитирай
2. martiniki - ...
19.12.2010 19:10
Късно е, китки, за ваза,
за ваза, хем за саксия,
вехнат, така се оказа
китките-аджамии,
в дупка сатурнова топнати
може да се оправят,
ще наблюдавам опита
след Коледа ще разправям

а на вас двете, да си вирвате...китките!:)
цитирай
3. sowhat - хаха велики сте
19.12.2010 19:20
хаха велики сте
цитирай
4. ufff - Късно е, китки, за ваза, за ваза, хем ...
19.12.2010 19:23
martiniki написа:
Късно е, китки, за ваза,
за ваза, хем за саксия,
вехнат, така се оказа
китките-аджамии,
в дупка сатурнова топнати
може да се оправят,
ще наблюдавам опита
след Коледа ще разправям

а на вас двете, да си вирвате...китките!:)



вирнах си китка ма, сестро,
взех хапчета антибебе,
уж ще повяхвам несвестна
ам знам ли, мож` да потребат.

Тез хапчета (пише по книги) -
торят със тях теменуги
всякакви стайни модели-
и узумбарски, и други.

Сатурнови дупки не могат
да се сравнят със тези,
де улично чупят ноги
двуноги, та ходят с протези.

Ой, Коладе ле!

;)


цитирай
5. ufff - Соу
19.12.2010 19:24
sowhat написа:
хаха велики сте


Включвай се в купона де!
))))
цитирай
6. martiniki - само дето, Мей, не мяза на троскот - китката,
19.12.2010 20:00
не мяза на троскот - китката,
на незабравка докарва,
това и е от годините
на високо огляване...

все в небето е зяпала,
скубана и затъпквана,
чакала, чакала, чакала,
вият чакали по мръкнало,

китка от вой се не плаши,
не стига и до просия,
за незабравката знам, че
в слънчево просия
цитирай
7. sowhat - ей ме на
19.12.2010 20:47
Китко, какво ме натискаш,
Да те затъкна ли искаш?
Кат та затъкна уляво
Никому не прощавам.

Кат те затъкна отдясно
Китко съм първа прекрасност
Правя какво си искам
Стига ме китко натиска.

Тъй съм са китко уляла
Никак не съм та пуляла.
Че си ми китко виснала
Виснала , още вкиснала.

Ваза ми думащ, че искаш.
Чакаш да фаща дикиш ли?
Вазите криза удари
Пукнати грънци в дуваря.

Пъчиш се тук и надуваш
Как пък и колко ми струваш.
Как зарад теб шса ушмуля
Барим да беше ... маруля

)))))))))))))
цитирай
8. meiia - до Ufff
19.12.2010 20:57
Куйрукът ми, друже, клепна.
Признавам си! От тревога.
Не съм така достолепна,
но с годините не го мога.

На ветрове се кандилкам:
ха на ляво, после на дясно.
Хапвам си шоколад "Милка"
и винце си пийвам, прясно.

Съвземам се, търся начин.
Залинявам - слабо торене.
Зададе се мераклия, значи
ми е останало малко време.

Но ми викаш да не се сея
случайно из разни вази...
Понеча ли да се разсея,
все някой трънак ме пази.

И си увяхвам, още на корен.
Нахлупиха ми тежка саксия.
Калпак на резаила отгоре.
Ха, наздраве, друже, ракия!
цитирай
9. meiia - до martiniki
19.12.2010 20:59
Аджамии, сестро, а вече
на лета сме доста множили.
Еднодневки раснат за вечер
и чакат пчела да ги жили.
Пък ние за господ се пазим.
Така ни сам той възпита.
На ти сега саксии, вази..!
Сънуваме цяла пчелна пита.
Ама късно цвят да разперим.
Току виж цветът ни рухнал.
Да не изпадаме във истерия,
нов ветрец нейде подухна!
цитирай
10. meiia - до martiniki
20.12.2010 00:00
Съгласявам се, незабрава
доста лъчи ми внушиха.
Мина лятото, щрякна брава
и сива дрешцица ми ушиха
да подпирам облаци сиви.
По цвят ли да им подхождам,
с нови китки ли по-красиви
на пролетно слънце рожба?
Но си нося кръста скромно.
По мравешки все си го влача.
А сърцето ми е огромно!
Незбравка съм. И не плача.
цитирай
11. meiia - до sowhat
20.12.2010 00:21
Виж сега, знам, че е криза,
но ми се ще лично за мене
да си свалиш бялата риза,
да паднеш за мен на колене.

Като не става, кандисвам
и на няколко думи мили.
Но дори не ми ги изписваш
и, ето, листата ми са унили.

Ни съм цвете, ни съм маруля.
Зная, поне да ти бях салата!
Айде, търси си някоя буля
от градините там из селата.

Щом и моята вярност дърта
в сърцето ти дикиш не фаща,
из основи взех да превъртам.
Никнат ми тръни. Да дращя.

цитирай
12. vili73 - :)))
20.12.2010 12:08
Сбрали се китки бодливи,
без вази, но талантливи! :)))

Весело е при вас! Здравейте!
цитирай
13. meiia - до vili73
20.12.2010 12:24
Заповядай, заповядай при нас!:)
Още малко и букет ще станем:))
Здравей!
цитирай
14. vili73 - :))))
20.12.2010 12:27
meiia написа:
Заповядай, заповядай при нас!:)
Още малко и букет ще станем:))
Здравей!

Да цъфна и аз, ама като ми е крива вазата... че и непоръбена. ;) :)))))
цитирай
15. meiia - до vili73
20.12.2010 12:32
Тука с нормални вази няма, даже сме си почти безвазни, та няма проблем:).
Самоирозията е достатъчна за изтръгване от корен:).
цитирай
16. mariposatracionera - Ееех, стихотворение за вземане на ...
20.12.2010 22:32
Ееех, стихотворение за вземане на мерки си е това.
С поздрав, meiia!
/ от една - китка. Тъй де/
цитирай
17. meiia - до mariposatracionera
21.12.2010 21:29
Здравей, китна!:)
Меврки ни взели, та ни скроили шапки:)
Всъщност, ние сами си го правим, превантивно и профилактично:)
Но иначе всичко ни е наред! Ти да не си помисли нешо..?!:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 989202
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031