Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2011 22:19 - Писма мълчание
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 2189 Коментари: 13 Гласове:
11

Последна промяна: 09.08.2011 13:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мълчано пиша вече. И писма, и друго.
Дори не си говоря с хора или с рози.
Мълчанието от финес изглежда грубо,
а шареният свят - безстилно грозен.

Какво да ти разказвам, то не струва
и пукната пара да му отделям време.
А ти си онзи, който ме интересува!
И затова изравям думи - тежко бреме.

За да те сторя видим. После оголяла
да се усетя как светът ме гледа косо.
Събирам се едва, но ще остана цяла
и с нежността си обич няма да изпрося.

Научих се на сила - любовта да губя.
Отдавна знам, светът че е зверилник
и в него смешно е до бога да си влюбен,
крилати да се чувстват толкова безкрилни.

Отчаяно те пиша в тази глуха суша.
Или мълча и само с господ те споделям.
Понякога и той не вярва. И не слуша.
А аз дори със себе си не те поделям.

И затова писмата пращам на провала,
по гълъби, които в белота да ги пилеят.
Призная ли си, че докрай съм се раздала,
ще замълча. И пак за себе си ще оживея.

 

 http://www.youtube.com/watch?v=ZTK3FCHYrJY&feature=relmfu

 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kdd - Много е красиво наистина
19.04.2011 23:28
Толкова се уморих от хилядите изписани глупости във форума напоследък, този стих е балсам за душата. Де да можехме всички така мълчаливо да пишем...
цитирай
2. osi4kata - обичам да те чета.
20.04.2011 00:24
мълчаливо :)
цитирай
3. martiniki - стихотворение като роза!
20.04.2011 07:35
тук слънце засия в този миг

оглеждат ме - мълчанието, слънцето;)

поздрави, мей
цитирай
4. meiia - до Saraq
20.04.2011 10:57
И аз така смятам, че мълчанието понякога най-много крещи или е най-изразително.
Не че съм съвсем в него, понеже пиша, ето, но май по-голямата част от мен пребивава там. Думите са само дреха...
Поздрави!
цитирай
5. meiia - до kdd
20.04.2011 11:04
И аз не пиша съвсем мълчаливо, щом ме четете без телепатия:))...
Но писането тук е може би начин да мълча повече в реалния свят, както и е наистина. Сякаш се подрабира, че такова стихотворение не се ражда от много радости, така че по-добре, мисля, да нямаме поводи за "хубаво" писане, а за "хубаво" живеене. Иначе.. благодаря за "балсам за душата":). Нали в това е основният смисъл на писането, а и на четенето. Останалото идва после, ако...

Поздрав и благодаря!:)
цитирай
6. meiia - до osi4kata
20.04.2011 11:06
Нали виждаш, имам доверие на мълчанието, така че..:)
в синхрон сме!
цитирай
7. meiia - до martiniki
20.04.2011 11:09
Мдаа, бодливичко е малко стихотворението, макар да не се забелязва на пръв поглед точно като при розата:). Но това е за заблуда :).
А че наистина някога си говорех с розите, така е. Да не си помислиш, че е метафора или нещо такова:))).
И тук се заусмихва плахо, но го чакам да се ухили, щото вече ми додея от тъги по небето. Моите си ми стигат сякаш.

Поздрав!
И да снимаш утре боядисаните яйца!:)
цитирай
8. martiniki - oooo
20.04.2011 14:52
нямах предвид точно бодлите, а аромата, но както и да е

а за снимки - хохо, аз яйца нямам още, боя също, и като гледам как се очертават нещата, дали ще успея утре по ранина да се разбоядисам...

ти да покажеш :)
цитирай
9. meiia - до martiniki
20.04.2011 15:14
За аромата съм още по-навита, но нали ме знаеш, първо тръните видях:)
Ох, и аз предпочитам в събота да боядисвам, но съм оставила на децата от години вече това. Ако някое яйце вземе и само се получи, ще го снимам:).
цитирай
10. ren - Или мълча и само с господ те споде...
20.04.2011 21:46
Или мълча и само с господ те споделям.
Понякога и той не вярва. И не слуша.
А аз дори със себе си не те поделям.
.................
нямам какво да кажа повече след горните редове...мея, аз наистина ще спра с писането - ти ще го правиш и вместо мен.
светли празници!
цитирай
11. meiia - до ren
21.04.2011 12:19
Еее, стига де!:) Тъкмо и аз мислех да спирам, ама като нищо си нямам друго свое, пиша. Радвам се, че те изразявам, както много често и ти мен. Затова се и четем вероятно. Ако покрай това и стиховете понякога се получават, ехей.. какво повече да искам!:) Отдавна нито съм амбициозна, нито съм максималистка.
Светло да е в душата ти! А Великден да ти донесе твое лично възкресение, което сама искаш, ако ти е нужно, разбира се. Но за чувствителните натури подобно излизане от пепелта често се налага, така че, мисля, не е напразно пожеланието ми. От пепеливия си опит го знам, затова. Иначе не бих била толкова уверена.
:)!
цитирай
12. ufff - Ш`ма прощаваш, Мейчик, но съм си...
23.04.2011 20:40
Ш`ма прощаваш, Мейчик, но съм сигурна, че с рози си говориш (не на глас де).
Видя чи се странно, че лирическата ти не следва твоя пример, ама ти си знаеш... Т.е. тя си знае. Силно! Пуста глуха суша (че и кьорава).
;)
цитирай
13. meiia - до ufff
24.04.2011 21:28
Говоря си с рози, но на героинята ми толкова й се е отщяло да се разправя с този-онзи, че е замлъклана дори флоразлно, оразлно и всякак:). аз не обаче още;))
Глуха е сушата, не чува като баба ми и аз си прикааазвам, пък и правилно си отбелязала и другия й дефект:). Те нещата са свързани често.
Да бе, тя си знае, героинята, че нищо не знае накрая:)).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1002298
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930