Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2011 09:58 - Негласно между Егото и Любовта
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1093 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Дори да се окажа права, все едно!
Не състезавам Егото си с ласките.
Обикновено го оставям да свали само
доспехите и ръкавиците, и маските.
Да постои по тъмнина, по светлина,
ако му стиска, да си рецитира името.
Пред Господ да превие ничком колена,
преди в лъжа и страх да се разминем.
Разказвах ти се. Истината няма гръб.
Разпадах се, но пак зовях те в нея.
От всички рани ми остана грозен ръб.
Върху въжето му отчаяно сега живея.
Светът ми се крепи на въжения мост-
до твоите мостове се огъва, смешен,
а гледката е на разкош до пълен пост.
Какво значение тогава кой е грешен?!
И кой е прав. Дали съм аз, или пък ти.
Благословия е, че горе ше ни съдят...
Расти Любов, до Истината порасти!
Дано да те спася, преди да те пропъдят.

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - Истината няма гръб и все е права...стърчилка - затова се бесим на нея така безмилостно, всъщност
14.06.2011 10:09
увисваме на врата и



ръбато стихотворение си е
цитирай
2. meiia - до martiniki
14.06.2011 11:21
Ако имаше две лица, нямаше да е истина. Та така и с гърба й.
Ние ли се бесим на нея, тя на нас ли се обесва като воденичен камък, не съм разбрала ясно, но ни е в кръвта, това знам. На някои повече, на други по-малко, но няма как да я избегнем. Все ни настига.

Ръбато ли?! Можеше и повече, защото:))
цитирай
3. vili73 - Хубаво.
14.06.2011 12:48
Забележки приемаш ли? :)
"Да постои по тъмнина, по светлина,"
Да постои на тъмно. Да премине в светлина.
"Върху въжето му отчаяно сега живея."
Върху въжето му подскачайки сега живея.
или
Върху въжето му - еквилибрист, сега живея
"Дано да те спася, преди да те пропъдят."
Дано съм близо, ако някой те пропъди!
или
Дано съм близо, ако някой те препъне!

Примерно... :))
Добър автор си!
цитирай
4. meiia - до vili73
14.06.2011 15:09
Разбира се, че приемам!
"Да постои на тъмно. Да премине в светлина" - предполага развитие и най ми харесва! Подскачайки - ми звучи безгрижно, макар и нестабилно, Затова еквилибристиката житейска заслужава да ме замисли.
Дано съм близо..?! Като защитник на любовта?! Хубаво зувич, само дето аз и като човек, и като автор, съм по-малка от нея, но няма значение, щом опитвам да я браня.
И от себе си дори:)
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 989312
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031