Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2011 21:13 - Любов или реабилитация на цветовете
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 826 Коментари: 2 Гласове:
8



                          "Но все така прекрасна
                           е графиката
                           на лицето ти"
                                                     Вл. Виденов


Превръщаме се в графики
и само жестът,
с който ни твори светът
е тъй изящен.
Не точните ни пътешествия
към светлината
и отраженията й по нас,
не парещите й прожектори,
разголващи до откровения,
не разкривените ни линии
са красотата,
не образът и неговата форма,
изменяща се всеки миг,
а поривът наподобил ръката
на истинския ни Творец.
От мен до теб е щрихът...
Тебе съм, когато ме обичаш.
Тогава профилът ми е красив,
макар и да не е.
Превръщаме се в графикии
и бавно губим цветовете.
Но влюбеният w nas е
реставратор,
и търси ни, и ни намира
изпод останките от време,
страсти и примирия,
за да ни възкреси в музея
на сърцето и душата си.
Превръщаме се в графики
и ще изчезнем
с дима от опоетизирана кремация
на мъртвите мечти.
Превръщаме се в графики и
цялата ни метаморфоза
е недотанцуван блус
за сам или за двама,
решили да живеят всичко
шеметно и живописно.
А то дори не съществува вече!
И поривът по цветовете
е чувствен танц на графики.
И аз, и ти, и жестът,
с който ще ни заличи смъртта.



 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - любов = реабилитация на цветовете+триумф на светлината:)
22.06.2011 06:56
влюбения в нас реставратор...
...а то дори не съществува вече....


да...облива ни любовна светлина
цитирай
2. meiia - до martiniki
22.06.2011 11:33
Добре, че понякога се намира по някой да ни реставрира и да ни върне предния блясък;)).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1001984
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930