Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2011 18:10 - Да вярваш на Алиса по Хъмпти Дъмпти
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 2334 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 12.07.2011 13:43


                  "Когато аз употребявам някоя дума — каза презрително Хъмпти-Дъмпти, —                   тя означава точно това, което аз решавам да означава, ни повече, ни по-малко." 
                                                                  реплика на Хъмпти Дъмпти 
                                                      иа "Алиса в огледалния свят" на Луис Карол


Кога си влизал в мене крадешком,
та огледалото ме гледа наобратно?!
Светът се свива в думите ти, щом
откраднеш моите и, няма,  безвъзвратно
си заприличвам на изгубено дете.
А смисли викат "Отсечете й главата!"
Животите ми за любов са седемте,
а двата ми живота чакат за оттатък.
Но те оставям да се случваш в тях.
Зад погледа ми дреме нрав на котка,
незнаеща какво е вярност или грях,
макар да ти изглежда някак кротка.
Над мен вълшебни гъби нямат власт.
Не знам защо от сока им се плашат.
След толкова отрови още съм си аз
и то без капка влюбено безстрашие.
Издигам се и падам в своя кръговрат.
Съдбата ми отдавна на любов играе.
Зад огледалото след всякакъв обрат
откривам свят. А този спи, безкраен.
Не съм разбрала, бил си пак до мен.
Дори да съм те канила, у мен сънят е
един различен по окраската си ден
и неговите отражения чрез теб дивят ме.
Когато ти разказвам филма му, а ти
се правиш, че не вярваш на словата,
оставям думите. Страстта ти ги шепти.
Разкриват ме мълчаните, от чудесата!
Зад огледалото съм, явно, нямам глас
и Хъмпти Дъмпти думи да подсказва.
Две фигури от шаха - ти и аз. И аз...
Не вярвай! Пак съня си ти разказвахм..
------------------------------------------------------------------

http://literaturatadnes.com/wp-content/alisa-and-the-tea-party.jpg

http://www.sublackwell.co.uk/portfolio-commercial-projects/
 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 989258
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031