Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2011 21:03 - Стара песен, нов глас
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1253 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 30.11.2011 15:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Taзи, същата песен, но с други задачи
(като болни деца са прегърбили припева),
се повтаря в ефира, изкрещява ме, значи
от животец съм станала глуха и дрипава.

Драска в мене игла грамофонна, свирепо.
Иска кръв не от вени, от незримото мое.
Нямам птици преплували небе над морето,
нямам юг, да се скрия в покоя му зноен.

Тази същата песен е, но подхваща наопък
всяка важна причина и пиянски ме дразни -
да се срина на ноти, въздишки. Защо пък
да не мога да бъда дори огризка от празник!

Да не помня коя съм, да съм част от идея,
да съм с ранг на трохичка от обща трапеза,
да дарявам дъха си на песента и след нея
да не знача и нота, а пауза. И така да живея.

Остарялата песен по вампирски ме смуче
И гласът й тъй се извива, че на мен ми се вие!
Даже схващам и воя на бездомните кучета.
Толкова музика плача на тихо, ще ме опие!

Измълчават ме песните весели, скришом.
Само тази, продажната, рекушетно се връща
да ме види дали ще я пея. И още ли дишам.
А пък се оставям ехидно да ме прегръща.

 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - ох
30.11.2011 09:08
не че имам думи след тази песен - прегръдка - освен и аз да те прегърна
цитирай
2. meiia - до martiniki
30.11.2011 15:28
Промених финала, защото и на мен самата си ми дойде в повече. А и ми се се случва едни.. Толкова ми се иска да ме срещат весели песни, но на....
цитирай
3. martiniki - аз като птицечовка те прегръщам,
30.11.2011 20:08
не като ехидна;)

други да ти се случват!

http://www.youtube.com/watch?v=EkHTsc9PU2A
цитирай
4. panazea - *
16.12.2011 22:13
Ч______________________.....*....._______________________Б Е______________________.....#....._______________________Ъ С____________________.....#S#.....______________________Д
Т______________....."#:._.:#S"##:._.:#.....________________Е
И_____________....." "#:._.:##"S#:._.:#"......______________Т
Т______________.@..."####"S##"####"..@.._____________Е А__________....."#:.____.:#"###"#:.____.:#"......__________Щ
К___________....."###O####S"####O####"......_________А О__________....."&:.__"#S##"###"S###"__.:&"…...._______С Л_________....."###S###""#D"#D""##S####"....._________Т Е_____________....."##"##S##"###S#"##".....____________Л
Д________....."&:._...-.:##"###"###"##:._.._.:&"..... ______И А__*___....."#######"##"#####"##"#######".......__*__В __*•*_________....."#####""#######""#####"......__*•*_И _*•••*_______________......2012.....______________*•••*_
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1001907
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930