Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2012 12:17 - Мит
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1825 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"Препускат в мен троянските коне...
А после много дълго няма никой.а" 
                                      frezija

От бързане разбирам, че съм мит,
изпразнен от случайните герои.
Животът ми, ембрионално свит,
удържа битки, влюбеност, порои
и в този свят не ще да се роди.
Изражда се до схематичен очерк
изписан по предвечните води
с прозрачния ми, още таен почерк.
За да ми стане гладко. Равнина…
И гмурната в очите на Реката,
невинността на митологичната вина
да ме спасява чиста и хвърката
за пиршеството, от което се родих,
без тежестта на образи внедрени.
Тъй все едно да се напиша - стих
в целувка струваща едно прозрение.
Да се избирам: благост или страст.
Но пърхат златните ми колесници
изтрити. А на тяхно място - паст
и нежни, и безжалостни плесници.
По стъпките на неразбулен чародей
да тръгна в празното да се пътувам.
И с хвърлен в залеза ми чичопей
да пея липсващото, и да се будувам,
за да не пише никой думи върху мен,
каквито аз не съм му позволила.
Дори и влюбен да е или Просветлен,
написаното пак навярно бих изтрила
не от инат и гордост, женски страх.
Митът ми се оказа свише недописан.
И Разказвачът, или аз сама избрах
недостижима за сърцето писменост.
Но в бързане да си създавам мит
все се осланях на случайните герои.
Един божествен белег в мене е изтрит,
наместо няколко неразрушени трои.
 
 




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ufff - Браво!
01.04.2012 14:50
Браво!
цитирай
2. meiia - до ufff
05.04.2012 16:50
:) Мит е всичко..:)
Благодаря!
цитирай
3. henzelski - frezija? Ти познаваш ник frezija?
19.04.2012 14:49
Или само я четеш в Хулите... :))
цитирай
4. meiia - до henzelski
19.04.2012 23:12
Познавам я само като ник от хулите. И като творби, разбира се.
Истината е, че бях написала стихотворението и в момента, преди да го публикувам там, виждам стихотоврението на Фрезия, вече публикувано. Поразително сходни усещания, мисли... И я цитирах - приятна синхрония, която нямаше как да обясня. Тоест, цитатът дойде след стихотворението, но напълно приляга:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 997519
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930