Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2012 22:16 - Кладенчови превали
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1541 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Казаното – казано. И боли, и гали…
Кладенчово ехо хладно ме поглъща
в непрогледни и обърнати превали,
за да не успявам тайно да се връщам.

А хамакът им в прегръдката си вече
ме отнася  със приспивната си люлка.
Толкова ли да тежи у мен изреченото?!
Толкова ли няма думички – светулки?!

Черният овен, изплувал с абаноса,
в тъмнината недоволно  ме приканва
да се подпиша с избледнели носовки,
за да остана спомен, ничия, измамна.

Като че светът до звук се сгромоляса.
Бял овен с безмълвни думи отпътува
към недосегаемия си слънчев блясък.
Моят свят без тебе тук не съществува.

Казаното – казано. В думите изтече.
И като камък цопна по водата здрачна.
Имам само думи за молитвата си вечер.
Думите ми подир тебе са прозрачни…

Думите ми подир тебе са бездомни…
Тихичко ги ромоля в подпочвен шепот.
А превалите ми кладенчови помнят
сетния ми влюбен в светлината екот.

 




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - кладенецът по Възнесение си има различно мистично звучене - врата, огледало на отвъдното
25.05.2012 07:41

и тези овни между световете - чета го като неслучайно стихотворение

Казаното – казано. В думите изтече.
Като камък цопна във водата здрачна.
Имам само думи за молитвата си вечер.
Думите ми подир тебе са прозрачни..

(думите за молитва не са ли светулки?)
цитирай
2. meiia - до martiniki
25.05.2012 16:13
И на мен не ми беше случайно стихотворение, но заради носовките и 24-ти май, но сега, като гледам, има и други неслучайности. Имам едно "Спасовден" и едва ли ще напиша второ, но не е случайно броденето между световете в деня, в който Вратата е отворена все още и се затваря. Едни се възнасят, други не.. Може би това исках да кажа ин е сложих себе си при възнесените:).
Ако бях по-религиозна или немисловно вярваща, щях да кажа, чет очно думите за молитва са светулки, но аз винаги задавам въпроси и никоя религия не им издържа:). Че и вяра.
Но може би са... Обаче, дори и когато молитвата е само благодарност, пак е отчаяние, сигурна съм. Човешката природа носи в себе си тази обреченост.
Между другото, онзи ден видях една светулка, може би затова така го написах.. Преди години летяха на рояци.
А стихотворението ти във ветника е мноого хубаво! Закопчано, разкопчано, ше разгадавам в не един прочит:)!
цитирай
3. martiniki - Имам стихотворение във вестника?
25.05.2012 16:50
Аха, закопчaно-разкопчано - досещам се!... син колизеум от дупчици ;)
Пратих на един вестник преди месец две-три стихотворения.
цитирай
4. henzelski - Много
26.05.2012 00:21
ми хареса, Мей! А и е в унисон с настроението ми...
цитирай
5. meiia - до henzelski
26.05.2012 19:43
Има трески за дялане, но и аз по настроение го публикувах... Не се съобразих даже с Празника светъл. Но всеки с житието си и с опитността си, която Бог му изпраща.
Това съм усетила, това съм написала.
Радвам се, че си го разбрал и приел!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 997911
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930