Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 00:14 - Съмнително
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 2064 Коментари: 8 Гласове:
16

Последна промяна: 09.11.2012 00:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
А за какво да ме обичащ?! Заради живота, дето ми дотяга, за самотата да съм ничия, за силата със съвестта да лягам в едно легло. Да ме събужда на сутринта финалната фехтовка. Защо да ме обичаш? Че съм чужда изцяло на приетата трактовка на този свят. И тъй неприложима съм в разпра с тежката матрица. Защо? Аз, и до смърт неунижима, съм унижена до човече птица! Добре тогава, ах, добре тогава… Обичай ме с прекрасните си длани! С очите си, които не предават - летящи в мене делтапланери. И после?! После ще се срина под напора свенлив на любовта ти. Повярвам ли ти, ти ще си заминал в най-сложното в живота ми понятие. В онази пустота почти вселенска, където няма ти и аз, и е възможно самият Ленски да убие Ленски… И сложното да се сведе до сложно по-простичко от съмване на точка в зеницата на слънце подир заник. Не искам любовта ти за отсрочка, а за невидимия ми надгробен паметник. Но е далече от мечтите тази рима с проскърцващия ритъм на траверси по заледеното на всяка божа зима в душата ми. По всички нейни версии. За да те страдам, недошъл наяве… Защо си сън и бдиш над моя даже не знам, но знам, че с твоята поява посрещам силата, дошла да ме накаже. И те разбирам, влизам в канонада ограждаща света на мъжкото ти его. Добре че съм по съзидание монада… През теб минавам, за да срещна Него.          



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. musicriver - Чудно!!!
09.11.2012 00:48
Направо безмълвна ме остави!
Спокойна нощ!

http://vbox7.com/play:6fb42c3a33
:)
цитирай
2. martiniki - унижена до човече птица:)
09.11.2012 09:51
Мислех те вчера, не знам празнуваш ли Архангеловден като имен, но именцето ти е споменато:)

Това е парадоксът на любовта, сбъднем ли я - докоснем ли я - тя изчезва като дим,а е така трудно да я задържим и все в началото да бъдем
цитирай
3. meiia - до musicriver
09.11.2012 12:00
Благодаря за думите още повече тогава!:)
Хубав ден!
цитирай
4. meiia - до martiniki
09.11.2012 12:05
Именичка съм (бях) с всичките си имена:). Как съм го уйдурдисала това, ен знам, така се е получило и не е заради буквата М, естествено, защото самата аз късно разбрах, че по рождено име имам имен ден изобщо. Та така, ненапразно си ме мислила:)).
А за любовта какво да говорим, така си е. Но пък е най-прекият път към Бог. Ако това е утеха, когато я губим в различните й форми. Уж в други се появявала, ама... и тях докато заслужим...
цитирай
5. monaliza121 - Да ме събужда на сутринта финалната фехтовка.
09.11.2012 12:08
Интересно откритие... мисля привилегия.
Някои не участват във фехтовки, камо ли финални...

Поздравления!:))
цитирай
6. meiia - до monaliza121
09.11.2012 12:25
Не знам дали е хубаво или на хубаво да те събужда "финална фехтовка", но със сигурност е по-елегантно от "с гръм и трясък", но пък и все пак подсказва, че събуждането няма да е съвсем безветрено и че ще трябва с нещо или по някакви причини да отвоюваме деня:). Любовта.. и прочие истината.. И себе си.
цитирай
7. marrta - да ти е живо и здраво името,
09.11.2012 17:06
имената и да ти е любов в началото на началата...не можеш дълго, ах, до гроб тогава - сърцето своя празник заслужава!:)
цитирай
8. meiia - до . marrta
11.11.2012 21:43
Радвам се на имената си за първи път от толкова години!
А че Сърцето заслужава своя си Празник и дума няма:), Дано не е в разпра с други нечии празници, че става лошо:))).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 989089
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031