Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2012 21:46 - Сега
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 462 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сега ще е така, ще се върти светът като листо преди припадък. И всичките затворени врати ще ме отблъскват с лицеизраз гладък, Че аз не съм за тях приятен гост, че съм си камък в своята килия, че по-добре да се превърна в дрозд, преди и гроздето небрано да изгние. Да не ранявам с думи витата лоза, събрала в соковете спомени за къща и всичките си невъзможни небеса, които на земята все така ме връщат. Да се опитам да съм точно онова, което в мене с див апломб отричат. Да спастрям всяка капка светлина, наместо изгладувания страх да ме обичат. Сега е друго. Картичка без гръб, изпратена по много тайна поща, по лунатик - прохождащ звезден ръб върху перваза на сърцето ми и още какви ли не неща с обърнати лица… От картите на жребия ми гледат косо. Съмненията в мен не са, не са деца! И аз не съм от отговори на въпроси, а от съвсем обикновена божа кал, примесена с любов и после оживяла. Ти тъй отдавна любовта си си раздал и страстите, поне до девет бала… За мене е останало спасеното отсам мъжественото твое  „Ето, тук съм още!”… И ти в очите ми, по-уязвим от сам, ме срещаш в мъжките си охладнели нощи. И те мълвя сред тях, преляла самота- да се забравям в теб е някаква утеха. Отваря се пред мен последната врата. Но подир прага й лъчите ме превзеха.  



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 989118
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031