Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2013 19:08 - Стени
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 2346 Коментари: 14 Гласове:
17

Последна промяна: 29.09.2013 22:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Не знам защо мълчат стените,
не знам защо мазилката повръща
онези всички откровения, прикрити
в идеята за дом и за прегръщане.

Оставам в нея. Някак на кокили...
И всеки миг от себе си ще падна.
Навярно пак не ми достигат сили.
Навярно пак съм синоним на гладна

за любовта, която възвисява...
след струните, които все се късат,
ако неистина отвътре ги взривява
в обилен за съзнанието съсък.

Такива нощи ми кълват неделите,
вгорчават със отрова мармалада
на въображението-утро. А разделите
са същества без аромат и сладост.

Но няма да ги скривам в петолиния,
не ще им чистя чувството за къща.
У мен е кървава онази честна линия,
която ме дели на чужда и на същата.

Стените си мълчат. Аз знам защо са
незографисани от раните ми още.
А някои от раните си за товари нося...
Като заровени у мен любовни мощи.


 




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Настръхващо! И толкова познато. ...
26.09.2013 19:24
Настръхващо!
И толкова познато...
цитирай
2. meiia - до wonder
26.09.2013 20:40
Надвам се да не е чак толкова познато..
дори ина мен:).
цитирай
3. didoignatov - Много е добро, Мей!
27.09.2013 13:18
Много! И просто нямам какво да кажа...
Аплодисменти!!!
цитирай
4. meiia - до didoignatov
27.09.2013 14:11
Благодаря, Дидо!
Тежичко е, но се радвам, че поне естетически ти е понесло.
цитирай
5. wonder - Когато човек си преподреди прио...
27.09.2013 16:06
Когато човек си преподреди приоритетите, осъзнал, че всичко свое носи в себе си и се дистанцира от тленното-временно, за да попие духовно-извечното дори вътрешните му въпроси стават дълбоки като бездни, за да добие силни крила прелетявайки и откривайки, че често бездната може да бъде небе.
цитирай
6. tomich - Когато човек се влюбва, трябва да е готов за бодилите на розата!
27.09.2013 16:34
Не знам кой би дръзнал да критикува вашите стихове? Предполагам че е същество неспособно да се възвисява в бездната на любовта...

"Оставам в нея. Някак на кокили...
И всеки миг от себе си ще падна.
Навярно пак не ми достигат сили.
Навярно пак съм синоним на гладна

за любовта, която възвисява...
За струните, които все се късат,
ако неистина отвътре ги взривява
в обилен за съзнанието съсък."

Ей тези чудесни откровения ме възторгнаха !
Може да сте сигурна, че ме спечелихте за фен :))

Поздрав!
цитирай
7. meiia - до wonder
27.09.2013 18:05
Де да не бяха въпросите.. Но те са от Ума.
Преобръщането на стойностите, както целебно се прави в много ритуали, в карнавалите... е точно тази смяна на гледната точка, която спасява, осмисляйки видимото с невидими неща.
Не съм го мислила стихотворението, даже не знаех, че ще го напиша, нито знам повода за него. То се написа само наведнъж. Та и аз го четох после като ново, че даже си го и тълкувам:). Също като теб..:)
цитирай
8. meiia - до tomich
27.09.2013 18:07
Разбира се, че всички може да ги критикува! А аз ще слушам с любопитство. Дали ще послушам критиаката и как вече е друга работа.
Но е полезно...

Понякога съм излишно откровена, та благодаря за съпричастието! Изкупува ме такава:)
цитирай
9. marrta - ами великолепно казано за стените, иззидала си едно блестящо стихотворение...
27.09.2013 21:50
да си кажа репликата от едно мое старо стенно - когато спреш да вярваш в чудото, оставаш зазидан в стената
цитирай
10. meiia - до marrta
27.09.2013 22:59
Сентенциозно си го казала! Вярно! Познаваш стените значи и най-вече чудесата.
Как се съвместяват - добре, че е поезията:)
във всякакъв смисъл.
цитирай
11. ivoki - ДУША, ТЯЛО, УМ. . . . КАК ГИ ПОДРЕЖ...
27.09.2013 23:32
ДУША, ТЯЛО, УМ.... КАК ГИ ПОДРЕЖДАТЕ? КОЕ НА КАКВО ТРЯБВА ДА СЛУЖИ? КОЕ Е ТЛЕННО И КОЕ Е ВЕЧНО......?
цитирай
12. meiia - до ivoki
28.09.2013 16:53
Всичко е едно. Доакато сме тук, няма как да забравим за фичиеското тяло, то е и принуда, и възможност. Ако става дума за моите лични приоритети, съмненията ми относно земното са огромни като за необходимо, но не достатъчно условие за развитие и щастие. А как ги подреждат нещата философите и просветлените, не знам всеобхватно. Най-вероятно, каквото и да е речено и както, като обобшение все до помирение и единство на началата и законите се стига.
цитирай
13. ufff - Имаш мъдрост (в излишък) и умееш да И ...
29.09.2013 21:48
Имаш мъдрост (в излишък) и умееш да И придадеш поетична форма. Възхищавам ти се.
цитирай
14. meiia - до ufff
29.09.2013 22:39
И защо ли, след като не мога да й придам житейска форма..Кой или какво се храни с поетичната..:(. Даже и егото и не успява да се залъгва.
Не само не си се възхищавам, но.. айде да не продължавам::)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 997866
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930