Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2013 17:58 - Посрещни ме, любима
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 2703 Коментари: 12 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

         отдавнашен опит в стилистиката на Бърнс

Посрещни ме, любима,
с разпилени коси
с дреха - безмълвие,
с устни - надежда.
За да знам,че те има,
че незнайна не си,
че любовта до любов
ме отвежда.

Посрещни ме, любима,
като сън във съня,
като слънце през зима,
като утеха.
Ето, мене ме има,
нежно аз ти шептя.
С ласки незрими
те галя полека.

Посрещни ме, любима,
Ти си цветето в мен,
Аз съм огъня в теб.
Ние сме вечност.
Подарявам ти синя
безбрежност и ден
и съм ти нужен
извечно.

Посрещни ме, любима,
без среднощния свян,
без страха и тъгата
и без съмнение.
В мен отдавна те има
и ще си винаги там
като миг в сетивата ми,
като знамение.

Посрещни ме, любима,
с нежно тяло от сласт,
с душа като извор,
неутолима и чиста.
В тази нощ ще те имам
с най-красивата власт
между вечния избор
да сме грешни и чисти.

Посрещни ме, любима!
За последно те моля!
Онемях да те питам
дълго, без глас...
Искам ти да ме имаш,
ако теб аз не мога.
Като ястреб прелитам,
а мисля за нас.

Приеми ме, любима!
Ето моята воля.
И сърцето ми, ето.
И съм лъч в светлината ти.
Някога с теб ще се имаме.
Спирам вече да моля.
Приеми ме в сърцето си.
Аз съм душата ти.


 




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. etyna - АПЛОДИСМЕНТИ!!!
15.10.2013 21:54
"Спирам вече да моля.
Приеми ме в сърцето си.
Аз съм душата ти."
цитирай
2. meiia - до etyna
15.10.2013 22:52
Мноого старо мое стихотворение. С опит да видя и от мъжката гледна точка, разбира се, имайки и другата и може би точно затова:).
Радвам се, ти харесва!
особено финалът, който, всъшност казва нещо опасно:)
цитирай
3. coacoa11 - Такова стихотворение железни в...
15.10.2013 23:33
Такова стихотворение железни врати отваря :)
В опит да видиш и мъжката гледна точка или в опит да кажеш това, което всяка жена иска да чуе ;)? Във всички случаи, казала си го красиво!
цитирай
4. meiia - до coacoa11
16.10.2013 14:39
Най-вероятно и двете:). Или сама на себе си го казвам - нещо като "направи си сам";))
Шегувам се..
Помня, понеже отдавна беше, това е по-скоро опит да направя характеристика на един господин, моя усет за него и, мисля, че съм или по-скоро бях права.
И, както винаги се случва в стихове - едно зърно конкретика, цял хамбар измислица:).
цитирай
5. henzelski - Мея,
16.10.2013 15:01
Робърт Бърнс със сигурност ти е завидял, макар и умрял... :))
цитирай
6. meiia - до henzelski
16.10.2013 17:09
Е, ти си мъж и по знаеш дали звуча правдоподобно:).
А за Бърнс.. ласкаеш ме!:)
приеммам го като благопожелателна закачка:)
Благодаря ти!
цитирай
7. megg - Много е хубаво! Много!
16.10.2013 18:43
Силно, с още по - силен финал! Молба, молитва, зов; и мъжката гледна точка, и едната в другата ... и ей тези образи, внушения много ми харесаха:

Посрещни ме, любима!
Ти си цветето в мен,
Аз съм огъня в теб.

Проникване, допълване, цялост, вечност.
Поздрав, Мея!
цитирай
8. meiia - до megg
17.10.2013 21:17
Тя, любовта си е това... "Проникване, допълване, цялост, вечност", без начение дали се е съсътояло реално, или не. Пак си е Любов.
цитирай
9. cinderellathespy - !!!
19.10.2013 18:26
От докосващите стихота!
Прииска ми се да е написано за мен:)))
Много хубаво и наистина като Бърнс...
Размечта ме, Мей, предвечерно и някак ми пасва
на червения ветровит залез който се вижда от прозореца на кабинета ми...
Път ме чака! Благодаря ти, че сподели това прекрасно стихо!
Нали сме жени, освен да си пожелаем някоя такава неочаквана изненада от любимите мъже, друго какво ни остава... :))
Поздрави,

Ели
цитирай
10. meiia - до cinderellathespy
19.10.2013 22:56
Радвам се че те вълнувам!
Поздарви на ветровития залез и дано ти донесе желаната промяна!
Ами така е, сами можем да си създаваме щастието, което други не ни създават:).
Успешен и ползотворен път не само по работа, но и в личен план!
След време намини и сподели каква орисница съм била:)
Вярвай и ше бъде!
цитирай
11. cinderellathespy - 10.
20.10.2013 08:51
Добро утро, Мей:)
Благодаря ти за пожеланията...
Дано се сбъднат! Твоето стихо много ме развълнува.
Ще си го препиша в тайнствения дневник!
Също и коментара ти и ... ще ги оставя да отлежат.
Обещавам да дойда след време и да ти кажа...
... Защото водолейското ми шесто чувства казва,
че в думите ти е вплетено някакво вълшебство, което достига
тези, които вярват....
Благодаря ти, Мей!:)

Ели
_____________________________________
Tino Izzo — One Hundred Years of Solitude
http://www.youtube.com/watch?v=On3fy2DOV_A&list=PL7860BC4CEBD7638D
цитирай
12. meiia - до cinderellathespy
20.10.2013 11:47
Имам много добри приятелки водолейки, та знам за какво говориш:).

Ако помагам с нещо, поне с усмивка, радвам се! За себе си по-трудно творя щастие, но се уча:).
Благодаря за хармонията в клипа!
Благодат да е за теб
и за всички!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1002533
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930