Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2014 17:30 - Парче от мечта
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 711 Коментари: 0 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мълча си тук, оплетена в дантели,
в игли, конци, сред креди, копчета...
А някога си мислех, че са ме довели
в самото изобилие. Дойдох на токчета.
Сега обаче се въргалям прашна
в най-мъничкия шкаф за джунджурии.
Задушно ми е, тъмно или страшно,
но само тук успявам някак да се скрия.
Отвън ме чакат миналите ми копнежи,
а с тях какво да правя, не разбирам!
Навярно е поредното стъпало от растежа:
не ми е ясно аз вървя ли, спирам ли?!
Щом чакат ме на воля чужда пръстите,
със ножица, с игла или с ютия жежка...
Ако успея бързичко да се прекръстя,
ме отминава планът на съдбата тежка.
Но докога?! Дори започвам да желая
да мога да се взра в очите на съдбата,
ако ми дава време, колкото да се покая -
не заради болката, а заради мен самата.
Да пратя прошките си като птици зиме
да прелетят след мен веригата на дните.
Онези дни, които нямат цветове и име,
рисувани със тебешир, с дъжда измити,
които нищо не оставят после. И не зная
къде съм – в шкаф ли, съркофаг, кашон ли.
Легло за сенките ми... И как да се позная.
сред прокламираните щастия изконни!
В уюта на дантелите, иглите, макарите,
създаден вещо в плетеница хаотична,
в която съм прегърната, а не изритана
и част от цяло, а не отчайващо различна.
Почти съм преродена, недородена още,
изминала на място пътя си, до края.
Оставили са шкафа незатворен снощи...
И бяла светлина, напомняща за рая,
прокрадна се мечтателно и... стихна.
И нечия ръка изрови ме оттук чевръсто.
В мига, преди на светлото да се усмихна,
видях онези, дългите съдбовни пръсти.

 




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1002644
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930