Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2014 16:24 - Сбогом!
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 7487 Коментари: 16 Гласове:
25

Последна промяна: 26.07.2014 21:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Изгубих най-прекрасния за душата ми човек! Моят съпруг. Само на 49 години... Къде отидоха предстоящите силни години?! Вероятно са подарени на някое земно ангелче. Дано!
Той имаше замах за още три живота, но се надявам Бог да го възнагради, спасявайки го от дребнавостите на този.
Прекрасно за душата невинаги означава лесно, но винаги означава много. много Любов! Божията Любов, която включва в себе си всички цветове на дъгата. А ние с него бродихме из тях непрестанно, но винаги смирено бяхме в руслото на отреденото ни, което често не беше никак спокойно, равно, еднозначно, гладко. Безгрижни и скучни дни не знаехме. Може би в това е бил късметът ни?!. 
И сега не е никак лесно! Но ще се справим... 
Нали, Скъпи?!


Една секунда още

Ще трябват дни да мине вечерта
и вечности – да идват дните.
Кой сложи тази грачеща черта,
кой взе сърцето и очите ми....?!
Сега не съм. Нелепост е светът
и аз му гладя сбръчканата кожа.
Не знам какво е да си в Онзи път,
Съпруже, но и това го можеш!
Аз знам, че знаеш повече от мен,
макар да даваше крило на глупостта ми.
Сменила бих се за единствен ден
във който пак да Си, да си света ми.
Безсмислено се ровя в чудеса...
в подмоли, крамоли и грешки.
Ела си, моля те, ела си някак си, ела!
Защото взе да липсваш нечовешки!
Понеже си голям Човек, сега-Душа,
така ми липсваш, че е бездна.
Нагоре тръгна, аз, уви съм си сама
и нямам сили даже да изчезна.
Замръзнах като сол, в една сълза.
А вечната река така ме наводнява,
че тихичко пълзя, пълзя, пълзя...
Ненужно червейче съм, гнила плява.
Остана ми Марица, за поклон.
И тези дни венец ще ти изпратя.
Онази, Лета, няма да е дом!!!
Забравя няма! Няма и разпятия.
Дори това е пауза, аз знам...
Не се успокоявам, просто зная!
Какво като си вече нейде там...
Една Секунда още и сме в Рая.






Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - Най-искрени съболезнования, м...
26.07.2014 16:45
Най-искрени съболезнования, мила!
Плача заедно с теб...
цитирай
2. marrta - нелепост...Голяма нелепост, голяма загуба
26.07.2014 18:07
Ще се справиш, Мей! Ще се справите, скъпа! Дръж се за живота!
цитирай
3. wonder - Мила,...
26.07.2014 19:06
(Потресена съм!)
Царство му Небесно!
Прегръщам те топло.
цитирай
4. megg - Съжалявам ...
26.07.2014 19:26
Царство му Небесно!
И поклон пред паметта му!
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Прегръдки и от мен. Вечна му памет. ...
26.07.2014 19:45
Прегръдки и от мен. Вечна му памет. Слез време пак ще бъдете заедно, той ще те чака горе. Не плачи много да не му пречиш на развитиетор така казват запознатир въпреки че никой не се е върнал от там. Моят баща понякога говори с духове в полусън и те му казват много неща за настоящето му. Сигурно има някакъв вид живот там, не като този тук, в друга форма. Не те познавам, но ми е мъчно за теб, това си е голяма загуба. Пий всяка вечер чай от маточина и си слагай по десетина капки валериана в нея.
цитирай
6. sestra - Пауза е.
26.07.2014 20:10
Светла памет на най-близкото ти същество, Мейя. жесток е нашият единствен свят.
цитирай
7. tomich - Времето лекува болката...
27.07.2014 00:50
Съчувствам ти, Мейя! Мъчително тежко е да загубиш много близък и любим човек и многословието тук не може да е утеха! Само времето лекува болката...Сигурен съм, че ще се справиш!
цитирай
8. ivoki - Моите съболезнования !
27.07.2014 01:00
Да се помолим Бог да упокои душата му със светиите, където няма болка,скръб и печал, а където е живот безкраен.
Вечна да е паметта му !
цитирай
9. ishchel - Мей, прегръщам те!
27.07.2014 01:04
Най-искрени съболезнования!
Бъди силна в това изпитание!
цитирай
10. ishchel - Мей, прегръщам те!
27.07.2014 01:06
Най-искрени съболезнования!
Бъди силна в това изпитание!
цитирай
11. didoignatov - Съболезнования, Мей!
27.07.2014 10:16
В мислите си съм с теб. Вечна му памет!
цитирай
12. monaliza121 - Ще трябват дни да мине вечерта. . . ...
27.07.2014 18:14
Ще трябват дни да мине вечерта...
Съболезнования, Мей!
Ще ти трябват всичките дни... до края...
цитирай
13. germantiger - И моите съболезнования...
27.07.2014 18:43
Винаги е трудно човек да пише под такъв постинг!
Не е задължително да се пише, но аз човешки предпочитам да покажа, вместо да премълча съчувствие.

Преди дни се простихме с наш близък, но той не беше такъв спътник и единосъщност като за теб - съпруга ти...

Рядко сме се чели и "засичали" с теб в блог.бг с теб meiia, но днес ще запомня с твоя постинг!

P.S.
Абзаца преди стиха се е получил силно и въздействащо - успяла си да изразиш, макар това едва ли те вълнува днес.
цитирай
14. osi4kata - ох, мила.
28.07.2014 03:07
Съболезнования. :(
цитирай
15. elineli - Прегръдка
28.07.2014 06:07
съм, Меичка - съЧувстваща ...
цитирай
16. indi - ...:(
28.07.2014 14:48
Съболезнования, Мей! Голяма загуба е това..Отваря такава празнина, каквато с думи не може да се запълни. Права е Емили Дикинсън:

Казват- лекувало Времето. Времето не лекува-
Болката- като жилите- с Времето се подува.
Времето е проверка- за Болката голяма.
То помага само там, където Болка няма.

С каквито и философии да се натъпчем, каквито и болкоуспокояващи мъдрости да пием ежедневно, загубата и липсата си остават факт и и няма как да не се гледа емоционално на живота. И...не се знае дали ние продължаваме след живота- можем само да вярваме в това; но сигурно е, че той продължава и след нас. И трябва да си силна-заради детето си.Защото именно децата са смисълът на живота.
Прегръщам те!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1001764
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930