Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2008 18:33 - Онази вечната
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1361 Коментари: 2 Гласове:
0



Не искам да ме храниш с живот.
Неговите атрибути
са негова истина, но и негова лъжа.
Любов, секс, секс, секс,
секс...
Обилна трапеза с храна
и грехопадения,
и пиене, и опиянение, и забрава.
И ангели с цимбали от сладост,
за да помним горчивото.
Страх, който да ни управлява.
Страхът да не изгубиш
любов, сила, здраве, имане.
И защо, като ще изгубиш всичко?!
Варварски пир е животът.
Както и да го скриваме,
това се вижда
в страстите, в противоречията,
в глада, в изкушението
и затова ти казвам: не ме храни
с живот.
Стига ми толкова
неистина, лутаници и лъжи.
Погледни ме в очите и ми довери,
ако имаш смелост,
какво ще носиш на гроба ми.
Само в това ще повярвам,
защото за него мярката е друга.
Сладостите раздай на гладните
за тях.
Така или иначе,
ти не можа да усетиш, че
колкото повече се отказваш
от нещо,
толкова повече го имаш.
Защото то те няма!
Може би затова живея непохватно.
Или пък виртуозно?!
Кой би могъл да каже.
Всички се учим на живот
в движение
и никой не знае кое какво е.
Но зная:
ти нямаш смелост да нямаш,
аз нямам смелост да имам.
защото предпочитам свободата.
И си помисли дали
животът с всичките му атрибути
е свобода.
А ти ми говориш за зависимост.
Любов, секс, секс...
Няма любов между Луцифер и Ариман.
Всичко е само подготовка за нея.
Необходимост,
която се превръща в принуда.
Светлина,
която се изражда в гордост.
И кое е любов помежду им тогава?!
Не бъди изкусителен.
Душата ми отдавна не вярва
на думи, с които
се везат капани бод след бод.
Доколкото се научих да обичам
ти казвам:
бъди свободен даже от любовта,
за да усетиш онази вечната.


Тагове:   Онази,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - ""какво ще носиш на г...
31.07.2008 08:51
""какво ще носиш на гроба ми...
убийствена си мея.
само това изречение ми стига, за да се науча на живот
цитирай
2. meiia - :-)
01.08.2008 19:45
Нали знаеш, едва след смъртта (ни) някои ще хукнат да ни осъзнават:), едва тогава други, на които вярвам и приживе, ще преценят по-точно колко струвам и колко не струвам, пардон, съм струвала или неструвала;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1001737
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930