Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2010 12:05 - Спасовден
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1298 Коментари: 2 Гласове:
4



Втъкана съм в Христовите си възрасти
една след друга тръгващи към края.
Живея бавно, но си заминавам бързо,
преди дори любимите да ме познаят.
Кръстосвах небеса, избродих бездни,
от свещите събирах восък за крилата.
И беше хубаво, и истински болезнено
да плащам за душата си в предплата.
Видях че често небесата се отварят
и като шпаги се кръстосваха пътеки.
Как иначе със мъртвите ще разговарят
живите и как ще се родят поетите?!
И как от после оживелите им стихове
ще се зачева непорочно, ще се ражда.
Възкръсва всичко дето в мен убиха.
Имам много сенки чакащи за вграждане.
А във живота ми са кратери и кули,
строени все със сънища и със илюзии.
След радостта тъгата иде да разбули
демони и чудеса, и лъстивите ми музи.
И пО съм дълголетна точно след смъртта.
Белязана с Христовите си възрасти,
научих как да властвам над страстта
с любов и стих-божествената дързост.
Но неизменно помня всичките голготи
в безсънствата, които ме спохождат.
Ангелите ми са невойнстващи пилоти,
Екзюпери и Принцът Малък ги предвождат.
Подир пустините да се зараждат истини.
И вписвам обичта си в звездната им карта.
Любимите ми май че още ме измислят,
а аз умирах и се връщах, и нагарчах.
Но те не подозираха, че ще възкръсна
дори след най-жестоките предателства.
Атомите ми, привлечени, отблъснати,
пренареждаха и мен, и обстоятелствата.
Защото вечно идва този странен ден,
в който времена и разстояния не значат.
И аз отърсвам неспасеното от мен.
А за спасеното не искам да заплача.
 

 



Тагове:   Спасовден,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - честит ни спасов ден!
13.05.2010 09:55
...не съм блудната дъщеря
и нищо не ми е простено.
цитирай
2. meiia - Защото
14.05.2010 14:58
няма какво да се прощава...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 995063
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930