Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2012 18:33 - Всуеверие
Автор: meiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 1034 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

„Започна да прилича на въже,
което се превръщаше във ласо”
                    Анелия Гешева, 
                   „Защо си отрязах косата”


Не било на добро да се стрижа самичка,
но на мен от това суеверие хич не ми дреме.
Сама си ги сложих, сама си махам кавичките.
На безмисловните вери им е минало времето.

Все ми е тая каква ми е вече прическата.
Я, що чорлави хора отвътре! И е естествено
капка оцет да съм в сладко, смях от бурлеска-
нищо безлично, лично или божествено…

Просто съм призма за чупене на отблясъци.
Ей това не простиха до днес устремените
на „колелото си задно”. А времето с крясъци
слага крак в сетивата и опва им стремето,

И ми връзва на гривата чуждите радости,
и ми кипва стремежа към ясни неточности.
Ще си отрежа косата така, за едната гадост,
за единия избор свободен да бъда порочност.

Не било на добро. А кое е точно доброто?!
Уморих се да следвам все финалната точка
на истини, на лъжи за превъртане на хорото.
С небесни въпроси удрям нозете си в плочките.

А дано се продъни това лицемерно сфумато!
А дано се провиди онази неказана истина,
толкова стара, че ни е превърнала в нумизмати.
От букли в душата, от хитри уловчици писна ми.

 




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - заглавие оксиморонно
05.06.2012 07:18
знаеш, че няма напразна вяра - изобщо не се хващам за това, че ти е все тая за косата

като съм все рошната под косата,
тя е до блясък пригладена -
порядъкът външен...
на добро или не
права ли е косата
задължително е приемник
на звездната същност

( представяш ли си къдрави антени, или пък стригани и къси...аааа не!)
цитирай
2. meiia - до martiniki
05.06.2012 12:32
О, пука ми за косата и то много!:) Обичам дълги коси като цяло. Просто се хванах за стихотворението на А. Гешева и емоцията, че на човек му додея някой път от ..хубости, от лустро, под което се крие грозната истина.
А за косата като антена - друг въпрос е и съм привърженичка на това схващане.
Не е нелогично човек сам да скрие или прекъсне антените си, ако те му носят много болка от прекомерна и най-вече от информация, различна от видимата. Не е лесно да се живее с две истини, едната от която е лъжа. И не говоря за косата. Такъв силен слой мъгла има в съзнанията ни, че се плаша. Кому е нужен той, всеки сам да си отговори...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 1003041
Постинги: 573
Коментари: 2119
Гласове: 8226
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930